0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ  "2022"  از "شهریور"

    خواص تری‌سدیم فسفات چیست؟
    0

    خواص تری‌سدیم فسفات چیست؟

    یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد در دنیای امروزی، تری‌سدیم فسفات است. این ماده معمولاً برای افزایش عمر مفید، افزایش طعم و بهبود بافت استفاده می شود. طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA) این ماده کاملاً بی خطر است؛ اما یک سری شواهد وجود دارد که ثابت می کند این ماده می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. برای اینکه بیشتر با این ماده آشنا شوید، ما در این مقاله در مورد خواص تری‌سدیم فسفات و ویژگی‌های آن توضیح داده ایم.

    با انواع کاربرد دی‌سدیم فسفات بیشتر آشنا شوید
    0

    با انواع کاربرد دی‌سدیم فسفات بیشتر آشنا شوید

    یکی از مواد پرکاربرد در دنیای امروز، دی‌سدیم فسفات است. دی‌سدیم فسفات به مواد مختلفی مثل مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و خیلی از مواد دیگر اضافه می شود. ظاهر دی سدیم فسفات شبیه به نمک است و در واقع نوعی نمک مصنوعی است. این ماده از ترکیب سدیم و فسفات در آزمایشگاه‌ها به وجود می آید و بیشتر نگهدارنده و تقویت کنندهٔ طعم در مواد مختلف است. برای اینکه بهتر با کاربرد دی‌سدیم فسفات آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

    دی‌سدیم هیدروژن فسفات چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    0

    دی‌سدیم هیدروژن فسفات چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    مواد شیمیایی غیر سمی زیادی هستند که به مواد غذایی و آرایشی اضافه می شوند. یکی از این مواد پرکاربرد که در زندگی روزمرهٔ ما استفادهٔ بسیار زیادی از آن می شود، دی‌سدیم هیدورژن فسفات است. اگر نمی دانید که این مادهٔ شیمیایی چیست، در این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله درمورد اینکه دی‌سدیم هیدوژن فسفات چیست و چه کاربرد‌هایی دارد توضیح داده ایم.

    از خواص و کاربرد پلی اتیلن گلایکول چه می دانید؟
    0

    از خواص و کاربرد پلی اتیلن گلایکول چه می دانید؟

    مواد شیمیایی کاربرد بسیار زیادی در زندگی ما دارند. از آن‌ها می توان برای ساخت دارو یا محصولات مختلف استفاده کرد. علاوه بر تولید محصول می توان از مواد شیمیایی برای کارهای مختلفی مثل ضد عفونی کردن وسایل و خیلی از کارهای دیگر استفاده کرد. یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد که در صنایع مختلف از آن استفادهٔ زیادی می شود، پلی اتیلن گلایکول است. ما در این مقاله برای آشنایی شما با خواص و کاربرد پلی اتیلن گلایکول این ماده را معرفی کرده‌ایم.

    ان‌هگزان چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
    0

    ان‌هگزان چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

    امروزه مواد شیمیایی بسیار زیادی وجود دارند که در ساخت مواد مختلف به کار می روند. یکی از این مواد پرکاربرد ان‌هگزان است. ان هگزان در صنایع مختلف کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. از این ماده به عنوان یک حلال قوی در آزمایشگاه‌ها و دیگر صنایع استفاده می شود. برای اینکه بهتر با این ماده آشنا شوید و بدانید که ان هگزان چیست ، با ما همراه باشید. ما در این مقاله در مورد ان‌هگزان و ویژگی‌های آن توضیح داده ایم.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا