0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ  "2022"  از "مرداد"

    کاربرد‌ها و خواص نرمال هگزان چیست؟
    0

    کاربرد‌ها و خواص نرمال هگزان چیست؟

    مواد شیمیایی امروزه کاربرد بسیار زیادی در زندگی ما دارند. بسیاری از مواد و وسایلی که در اطراف خود می بینیم و از آن‌ها استفاده می کنیم، به کمک مواد شیمیایی مختلف درست شده اند. یکی از این مواد شیمیایی نرمال هگزان است. اگر می خواهید بیشتر با این ماده آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله درمورد خواص نرمال هگزان توضیح داده ایم.

    مولکولارسیو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
    0

    مولکولارسیو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

    مواد بسیار زیادی مانند سیلیکاژل‌ها برای حذف رطوبت از مواد مختلف وجود دارند. یکی دیگر از موادی که می توان برای حذف رطوبت از آن‌ها کمک گرفت، مولکولارسیو‌ها هستند. اگر شما به ماده ای برای خشک کردن مواد نیاز دارید، می توانید از مولکولارسیو استفاده کنید. برای اینکه بیشتر با این ماده آشنا شوید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله درمورد اینکه مولکولارسیو چیست و چه کاربرد‌های مختلفی دارد توضیح داده ایم.

    آشنایی با انواع مولکولارسیو
    0

    آشنایی با انواع مولکولارسیو

    مولکولارسیو یک ماده شیمیایی پرکاربرد است و از آن در مکان‌های مختلفی مانند آزمایشگاه ها و صنعت نفت استفاده می شود. این ماده سوراخ های بسیار ریز و یکنواختی دارد که به شما کمک می کند مواد مختلفی را کاتالیز کنید. درست مانند سیلیکاژل، مولکولارسیو نیز مدل‌های بسیار مختلفی دارد. برای اینکه بیشتر با این ماده آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله درمورد مولکولارسیو و انواع مولکولارسیو توضیح داده ایم.

    از انواع سیلیکاژل چه می‌دانید؟
    0

    از انواع سیلیکاژل چه می‌دانید؟

    سیلیکاژل‌ها یکی از پراستفاده‌ترین مواد شیمیایی در زندگی روزمره ما هستند. این مواد شیمیایی معمولاً در بسته بندی اشیاء و مواد غذایی و دارویی که نسبت به رطوبت حساس هستند، قرار می گیرند. این ماده می تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و از وارد شدن آن به ماده حساس به رطوبت جلوگیری کند. به دلیل پرکاربرد بودن این ماده، امروزه مدل‌های بسیار مختلفی از آن ساخته شده است. ما در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با انواع سیلیکاژل در مورد مدل‌های مختلف آن توضیح داده ایم.

    سیلیکاژل چیست و چه مزایایی دارد؟
    0

    سیلیکاژل چیست و چه مزایایی دارد؟

    یکی از موادی که به طور روزمره با آن برخورد می‌کنیم، سیلیکاژل ها هستند. این مواد کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارند و در خیلی از وسایل و داروها از این ماده استفاده می‌شود. ما در این مقاله برای اینکه بدانید سیلیکاژل چیست و چه کاربردی دارد و مزایای آن چیست، در مورد آن توضیح داده‌ایم.

    از تاثیر خاک دیاتومه بر حشرات چه می دانید؟
    0

    از تاثیر خاک دیاتومه بر حشرات چه می دانید؟

    اگر در خانه‌تان سوسک دارید یا حشراتی مثل کک آسایش را از شما گرفته‌اند، باید فکری به حال خاک باغچه و محیط اطراف خانه کنید. با استفاده از خاک دیاتومه که یک پودر سفید بدون بو است و مواد درون آن کاملاً طبیعی است، می توانید تمامی این حشرات را از محل زندگیتان دور کنید؛ زیرا حشرات از این پودر متنفر هستند. تاثیر خاک دیاتومه بر حشرات آنقدر زیاد است که در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا