0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    "
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    مولکولارسیو (2-3 میلیمتر) 4 آنگستروم

    Molecular sieve ( 2-3 milimeter) 4Å

    شناسه محصول: RM-ADS-3
    شناسه محصول: RM-ADS-3
    گرید:
    Extra Pure
    بسته بندی:
    1 کیلوگرمی 5 کیلوگرمی 10 کیلوگرمی
    لطفا برای خرید و اطلاع از قیمت و موجودی گرید صنعتی این محصول، با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
    شماره تلفن : 02188543464
    فروشنده: سی سی ایران
    دسترسی: در انبار
    1,215,000
    1,215,000 تومان 0 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    • نام های دیگر: مولکولارسیو - جاذب - سدیم آلومینیوم سیلیکات
    • فرمول شیمیائی:
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    مواد جاذبِ مولکولارسیو  (غربال یا الک های مولکولی) ، آلومینو سیلیکات ‌های بلورینی هستند که زئولیت نامیده می‌شوند. ساختار منحصر به ‌فرد این مواد، آب حاصل از فرآیند تبلور را جذب می‌کند و ساختار بلورین متخلخلی برجای می‌گذارد. این منافذ یا «قفس‌ها» تمایل...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی

    مولکولارسیو (2-3 میلیمتر) 4 آنگستروم چیست؟

    مولکولارسیو یا Molecular sieve (غربال یا الک‌های مولکولی) موثرترین گزینه برای حذف آب از مایع ها و گازها است. گرچه مواد قدیمی‌تر مانند جاذب‌های سیلیکاژل و آلومینا بدین منظور استفاده می‌شدند، اما جاذب‌های مولکولارسیو نتایج خالص‌تری ارائه می‌دهند. برتری جاذب مولکولارسیو ساختار آن است. این جاذب‌ها با تخلخل‌های ریز یکنواخت ساخته شده‌اند که جاذب مولکولارسیو را برای جذب ایده‌آل می‌سازد. بدین ترتیب جاذب‌های الک مولکولی با دقت بسیار بالایی عمل می‌کند. مواد جاذبِ مولکولارسیو  (غربال یا الک‌های مولکولی)، آلومینو سیلیکات ‌های بلورینی هستند که زئولیت نامیده می‌شوند. ساختار منحصربه ‌فرد این مواد، آب حاصل از فرآیند تبلور را جذب می‌کند و ساختار بلورین متخلخلی برجای می‌گذارد. این منافذ یا «قفس‌ها» تمایل زیادی برای جذب مجدد آب یا سایر مولکول‌های قطبی دارند. با توجه به وجود کاتیون‌هایی از قبیل سدیم، کلسیم و پتاسیم و همچنین دارا بودنِ سطح مقطع وسیع (حدود ۱۰۰۰ مترمربع بر گرم)، مولکولارسیوها با استفاده از نیروهای یونی قوی (میدان‌های الکترواستاتیک) مقادیر بسیار زیادی از آب یا مایعات دیگر را جذب می‌کنند. اگر سیال جذب شده یک ترکیب قطبی باشد، حتی با وجود غلظت بسیار کم آلاینده‌ها نیز این سیال می‌تواند تا بالاترین میزان جذب شود. ازاین‌رو مولکولارسیوها بسیاری از ناخالصی‌های موجود در گازها یا مایعات را تا پائین‌ترین میزان (قسمت در میلیون یا کمتر) حذف می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر مواد جاذب مولکولارسیو توانایی آن‌ها در جداسازی گازها یا مایعات براساس اندازه مولکولی یا خاصیت قطبی است. اندازه دریچه‌های «قفسی» یا منافذ برای بسیاری از مولکول‌ها یکسان است. به‌عنوان مثال، در مورد پارافین‌های هیدروکربن، مولکول‌های طبیعی و راست زنجیر در این منافذ جای می‌گیرند و می‌توانند جذب شوند، درحالی‌که مولکول‌های با زنجیره شاخه‌دار نمی‌توانند وارد این منافذ شوند و از بستر مولکولارسیوها بدون جذب عبور می‌کنند.

    موارد مصرف مولکولارسیو 4 آنگستروم

    • طیف وسیعی از مولکولارسیو‌ها (مولکولارسیو ۴A ،۳A) در رطوبت‌زدایی گاز طبیعی و همچنین دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خطوط انتقال و گاز طبیعی مایع کاربرد دارند.
    • مولکولارسیو  A4 برای بی‌آب کردن سیستم عایق گازی، عامل خشک کن استاتیک برای سیستم تبرید، بسته‌بندی دارو، اجزای الکترونیکی، موادشیمیایی که به سادگی فاسد می‌شوند، خشک کردن هیدروکربن‌های اشباع شده و … استفاده کرد.

    فروشگاه مرکز شیمی ایران عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و صنایع مربوطه مفتخر است که می‌تواند مولکولارسیو (2-3 میلیمتر) 4 آنگستروم  را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب از تامین کنندگان معتبر به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.


    محصولات مشابه خریداری شده

    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا